nieoficjalie

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Sob, 16 Wrz 2000, 09:55:59 CEST

[środa, 13 wrzesień 2000], Serek/GNU napisał(a):

> a dla mnie wml jest do bani, jest zbyt malo popularny i nie ma
> zadnych bajerow slużących do integracji z bazami sql/ldap,
> nie wspominam juz o snmp, shockwave - moglbym tak leciec dlugo.
w sumie racja,
mam nadzieje ze wszystkie tresci z wmla zostana przerzucone
do wersji php. tak btw. jest jeden gosc ktory sie wzial
za dodanie obslugi v6 do php4.

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/ipv6/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]    http://www.pld.org.pl/