(ed)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 18 Wrz 2000, 15:24:06 CEST

On Sun, Sep 17, 2000 at 09:48:05AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Widze, ze nadal masa osob traktuje skrot PLD jako
> Polish_(ed)_ Linux Distribution. Jeszcze raz przypomne
> ze mamy w PLD duzo nowosci i rozwiazan niespotykanych
> w innych dystrybucjach w zwiazku z czym PLD nie jest
> juz tylko spolszczona dystrybucja i w pelni zasluguje
> na nazwe Polish Linux Distribution (bez tego ed).

Ja bym tam proponowal cos ustalic. Choc dla mnie osobiscie
wygodniej by bylo jak by PLD bylo skrotem od
Polished Linux Distribution. Mialbym mniej pracy przy tlumaczeniu
roznym takim dlaczego akurat w niemczech mamy miec zainstalowane PLD
i czy wszyscy w mojej grupie maja sie na Polski w zwiazku z tym zapisac.

> Jesli nie ma zadnych ale to prosze sie do tego przyzwyczaic
> i tworzac nowe zasoby (www) czy ustawiajac topic na #pld
> nalezy zapominac od ,,ed''.

Faktycznie nalezy cos ustalic. Bo rozmnozenie nazw
powiedzmy ze ludziom moze srednio przeszkadzac ale
jakims automatom czy innym takim juz nieco bardziej.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik