Potrzebne zwięzłe informacje

Wto, 19 Wrz 2000, 10:10:46 CEST

On Tue, 19 Sep 2000, Remigiusz Babicz wrote:

> Jak w temacie. Mogą byc na priva lub na liście. Jeżeli juz ktoś zadał
> takie pytania jak ja, to przepraszam za generowanie ruchu, ale nie
> znalazłem niestety na nie odpowiedzi w archiwum listy :(
>
> Chcę powiększyć dokumentację PLD (i przy okazji sie troszke nauczyc -
> a może na odwrót. Nie ważne ;) ). I tu problem:

Jeżeli chcesz sie nauczyć posługiwania dokumentacją w SGML/docbook to
dobrze trafiłeś.

> 1. Czy jestem zdany na samodzielne przedzieranie się po sieci w
> poszukiwaniu informacji i testowaniu ich na własnym kompie, żeby dopisać
> jeden rozdział do dokumentacji, czy tez jest jakies fajne miejsce, gdzie
> moge znalezc dokumenty w wersji 'surowej' (głównie interesują mnie na
> razie wszelakiego rodzaju pliki konfiguracyjne i tematy z tym związane).

Nie wiem czy to miejsce jest fajne (czy wogóle można tu używać takiego
określenia) ale dokumentacja jest w cvs w module PLD-doc. Częśc tej
dokumentacji jest na www.pld.org.pl.

> 2. Dlaczego nie mogę się zalogować do cvs'a z konta shellowego
> (http://www.pld.org.pl/zasoby/cvs.shtml), żeby zassać po kilka plików na
> raz? Korzystanie z wersji WWW ma tą wadę, że jest uciążliwe, gdy nie za
> bardzo wiadomo czego się szuka...

cvs.pld.org.pl nie udostępnia kont shellowych.
Konta jekie tam są udosepniają tylko zasoby po cvs pserver.
Z użyciem klienta cvs (program cvs) możesz wyciągnać dowolny plik z
serwera tych zasobów.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/