ODBC

Czw, 21 Wrz 2000, 22:44:33 CEST

On Thu, 21 Sep 2000, Jacek Konieczny wrote:
[..]
> Ten z kdesupport to zapewne normalny unixODBC. Nie wiem po co ktoś robił
> z tego pakiet, skoro to już mamy, tak samo jak libjpeg itp.
> Nie wiem jak ten z postgresql. Musiałby to sprawdzić ktoś kto się na tym
> zna. Może są potrzebne i unixODB i postgresql z Obsoletes, albo tylko
> jeden.

Trochę sie przyglądałem unixODBS. Tam jest jakieś wsparcie do PostgreSQL.
Jezeli by to chodziło to IMHO mozanby wogóle zrezygniować z posgreql-odbc
bo te źródła które są w postgresie jakoś paskudnie wyglądają (chyba, że
odbc z postgresa ma wsparcie do kerb .. ?).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/