kernel 2.2.17-2

Pią, 22 Wrz 2000, 17:59:39 CEST

On Fri, 22 Sep 2000, Artur Frysiak wrote:

> Jakiś fs musisz mieć wkompilowany bo initrd musi posiadać jakiś system
> plików. Może romfs albo cramfs :-)

W tej chwili i tak jest wkompilowany ext2 :)
I sam mkinitrd jest przystosowany do tego żeby robić initrd na ext2.
Nie mam pewności czy modularyzacja ext2 to dobry pomysł. Poprostu
napisałem to co mi przyszło na myśl jeszcze bez weryfikacji tego pomysłu.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/