mechanizm

Pon, 25 Wrz 2000, 11:07:28 CEST

On Mon, 25 Sep 2000, Serek/GNU wrote:

> w jaki sposób uznaje się danego speca za skończonego?

Zwykle ejdnoosobowo :)

> gdzie jest ich lista?

To sa te spece które maja etykietę STABLE.

> kto decyduje, że dany spec się na tej liście
> znajdzie?

Osoby mające prawa puszczanai pakietów na buildery. Jest ich kilk (Janek,
Sebastian, Pius, kravietz, klakier i ja).

> czy jeśli spec już się tam znajdzie,
> to w jakim czasie pójdzie na buildery?

Zwykle pzreglądam to co danego dnia jest zrobione. O ile coś jeszcze jest
drobnego do popraienia to poprawiam i puszczam. O iel ejst to cos
grubaszego i/lub sam nie moge zdecydować co zrobić z fantem to idze list
do osby która ostanio coś robiła przy pakeicie -> cykl zaczyna od
poczatku.

> czy na liście podany jest również numer wersji speca, czy uznajemy, że
> jeżeli spec jest wystarczająco dojrzały, aby istnieć na liście to
> każda nowa wersja będzie również na tyle dojrzała, żeby automatycznie
> wchodzić na buildery po każdej zmianie?

To jest załatwiane manualnie (na razie).
O ile pakiet jest potrzebny na builderach to to instaluję (czy też robi to
Janek).
Nie ma takze gradacji speców na mniej i bardziej dojrzałe. Są tylko takie
które są oracowane i poszły na builder i takei które mają jeszcze coś do
wykonania.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/