Kłopoty z Sawfishem

Rafał Bisingier ravbc w polbox.com
Wto, 26 Wrz 2000, 01:51:58 CEST

Serwus,

Mam problemy z Sawfishem (albo i całym Gnomem), objawia się to tak, że
po jakimś czasie pracy (raczej krótkim) Sawfish się wywala (cała
reszta działa dalej. Próbowałem go przekompilować ze źródeł, ale nie
wyszło (wypisuje coś przy finding requires czy provides, chyba już po
skompilowaniu - ale pakietu nie tworzy). Wszystko instalowałem z
pakietów i686. Pytanie: Czy tylko ja mam takie objawy? Co zrobić żeby
zlokalizować błąd? I trochę mniej związane: gdzie można znaleźć jakoś
prosto opisane zasady budowy pakietów (spece itp)?
Przepraszam za lamerskie pytania, ale sam sobie nie mogę poradzić...

Wyszły właśnie nowe Gnome-core, gnome-apps i sawfish, kiedy można się
ich ewentualnie spodziewać na ftp.pld.org.pl ? ;-)

Przy okazji jeszcze jedno: dlaczego pakiet qmail-a został podzielony
na dwa?

--
Pozdro,
 Rafal 'BC' Bisingier