kernel-mosix

Rafal Cygnarowski pld w pascal.pl
Czw, 28 Wrz 2000, 10:50:22 CEST

Witam!

Wrzucilem do cvs-a kernel-mosix.spec + kilka patchy i MOSIX-a w rzeczy
samej.

Bazowalem glownie na kernel.spec z PLD, aby bylo mozliwie malo roznic,
a aktualizacja kernel-mosix.spec bazowala w glownej mierze na kernel.spec.
Poprawilem kilka patchy, tak, aby naszly na patch mosix-a. Niestety nie
udalo mi sie nalozyc patchy z nfs i linux-ow1. Prosilbym zatem kogos
bardziej doswiadczonego o rzucenie na to okiem. Mam nadzieje, ze we
wczorajszym pospiechu nie zapomnialem czegos przy wrzucaniu do cvs-a.

Kernel-mosix korzysta z tych samych plikow konfiguracyjnych co kernel
zwykly (dopisuje kilka drobiazgow). Nie moglem jeszcze sprawdzic wersji
binarnej (czas mnie gonil).

Znane bledy:
- mosix-utils nie zawiera libmosmap*
- man1 sa w /usr/man/man1 zamiast /usr/share/man/man1

Wczoraj poprawilem jeszcze speca odnosnie znanych bledow, ale nie wiem
dlaczego rpm nie buduje mi pakietow. Moze ktos wie, dlaczego od czasu do
czasu niektore spece po prostu koncza sie budowac po sekcji install?
kernel-mosix.spec w tej postaci jaka jest w cvs zbuduje sie, ale po
dodaniu moich poprawek konczy budowanie po znalezieniu wszystkich
requiements i provieds... podobnie mialem z bodajze glibc (ale nie jestem
w 100%, ze to on mi sie nie kompilowal)

pozdrawiam,
pascalek

ps1. dla fanow mc polecam mc-spec-syntax.patch z cvs-u...
ps2. pomny swych ostatnich doswiadczen pragne przypomniec wszystkim, ze:
     reiserfs jest: "for experimental use only"...

--
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/