bridging

Czw, 28 Wrz 2000, 15:35:29 CEST

On Wed, 27 Sep 2000, Roman Niewiarowski wrote:

> chetnie bym to zrobil ale nie bardzo czuje sie na silach.. :<
> bridge dziala swietnie coprawda na wlasnym kerelu a nie z pld ale pewnie sie
> bedzie dalo poprawic.

To co tam trzabe rozstrzygniąć to które symbole z modułu mają byc
eksportowane. Jest to dość proste ale wymaga poprostu przeanalizowanai
kilku kawałków kodu.
Może jeszcze komuś bedzie to potrzebne i pod naciskiem potrzeby ktoś to
opracuje (inaczej np. sam też na razie nie zamierzam angażować sie w
dopracowanie popraki na moduł do bridgingu).

Potrzeba jest najleprzym doradcą i nalepiej stymuluje rozwój. Wbrew tym
zasadom w zasadzie lepiej nie tykać takich rzeczy bo ma się duże szanse
zrobienai czegoś niepoprawnie. W myśl tej zasady jeżelu będziesz
odpowiednio silnie tego potrzebował to albo sam to zrobisz albo znajdziesz
kogoś komu będzie łatwo rozstrzygąć o pewnych niuanasach. Np. możesz
napisać do autora patcha z opisem tego co juz nakładasz na kernel i jakie
rejecty sie pojawiają w takich warunkach z prośba o pomoc w ich
rozstrzygnięciu (ta droga wydaje sie w tej chwili chyba najbardziej
właściwa i najbardziej rokująca na szybkei rozwiązanie). Spróbuj napisać.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/