Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Pon, 2 Kwi 2001, 21:35:50 CEST

On Mon, 2 Apr 2001, Michal Moskal wrote:

> IMHO to by trzeba jakos tak zrobić, żeby sie kernel boot w jakimś spec
> katalogu instalował. I kilka innych takich BOOT pakietów można by zrobić.

Pytanie zasadnicze: po co ?
Instalować teg ow spec katalogu też nie ma sensu bo jak bedziesz chciał
eksperymentalnie z tego wystartować to bedziesz musiał podejmować spec
kroki.

> Właśnie w celu robienia bootkietki (np. mawk skomplikowany ze statycznym
> libm).

Kompilowanie czegoś na potrzeby boot dyskietek raczje ma ograniczone
zastosowanie (do tego ejdnego przypadku). Jakoś nie widze też na razie
potzreby podejmowania tu dodatkowych kroków.

> To by się dało do powiedzmy /usr/lib/bootdisk I tam by był
> chroot do bootkietki. Albo jakiś inny katalog. Można by też busybox
> do rpm'a wrzucic. Co o tym sądzicie?

Ja bym zaczął od diet libc. Środowisko do eksperymetów z chroot do
instalatora czy boot dyskietki mozan zrobić w osobnym pakiecie tak jak
pld-builder.