KDE sie wali?

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 07:41:47 CEST

> ERROR: KUniqueApplication: DCOP communication error!
> DCOP:  unregister 'anonymous-1883'
> DCOP: number of clients is now down to 0
> DCOP: register 'knotify' -> number of clients is now 1
> DCOP: register 'anonymous-1886' -> number of clients is now 2
> DCOP aborting call from 'anonymous-1886' to 'knotify'
> DCOP:  unregister 'knotify'
> DCOP: number of clients is now down to 1
> ERROR: KUniqueApplication: DCOP communication error!
> DCOP:  unregister 'anonymous-1886'
> DCOP: number of clients is now down to 0
> Memory fault
mam wrazenie, ze powodem nie jest zwalone KDE ale jakies inne
biblioteki. Ja mam:

[root w rafi /root]# rpm -qa | grep kde | grep -v kdegames
kdesupport-mimelib-devel-2.1-3
kdebase-static-2.1-8
kdelibs-devel-2.1-5
kdebase-screensavers-2.1-8
kdesupport-mimelib-2.1-3
kde-i18n-Polish-2.1-1
kdelibs-2.1-5
kdebase-devel-2.1-8
kdebase-2.1-8

a poprzednio mialem wszystkie kolejne wersje i nadal mi dziala. Za to
przy prostym programiku wywala mi sie na wywolaniu funkcji: malloc(123).

szukalbym raczej przyczyny np. w glibcach...

[root w rafi /root]# rpm -q kernel-smp
kernel-smp-2.2.18-14

[root w rafi /root]# rpm -q glibc
glibc-2.2.2-2

pozdroofka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'