blues: SOURCES modutils-modules.conf SPECS modutils.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 5 Kwi 2001, 00:04:34 CEST

On Wed, Apr 04, 2001 at 06:11:07PM +0200, Blues wrote:

> Ale takie wpisy jak scsi-host-adapter nie mogą być w ten patch IMVHO
> wtłoczone. A to jest przecież pierwsza rzecz, jaką trzeba zrobić przy
> instalacji...

Przy -aliases.patch właśnie pisałem o tym, co się definiuje jednoznacznie.

W przykładowym modules.conf mogą być przykładowe aliasy do scsi,
sieciówki, karty dźwiękowej, joysticka.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/