budowanie, zmiany na ftp i tocfile

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 08:10:05 CEST

On Tue, Apr 03, 2001 at 01:06:48AM +0200, Blues wrote:
> Został zmieniony na ftp'ie SDL na nową wersję. I fajnie.
> Ale w związku z tym pojawiła się cała masa nowych niespełnionych
> zależności. A to już niefajnie.
> Czy nie możnaby umieszczać pakiety w głównym drzewie po przebudowaniu
> rzeczy z nim związanych?? Przecież sprowadzałoby się to do wrzucenia na
> ftp hurtem całości.
Już wiele razy była o tym mowa, ale najwyraźniej odpowiedzialni za przerzucanie
pakietów na FTP się tym nie przejęli.

> Ta sprawa wiąże się także z aktualnością tocfile'ów. Teraz jest tak, że za
> godzinę mogę już aktualizacji wuch'em nie zrobić, bo... zostanie wrzucony
> jeden pakiet i się wuch wywali na tym.
> Przy założeniu, że pakiety byłyby wrzucane masowo możnaby natychmiast po
> tym zapuszczać gentocfile'a. I wszystko by grało.
Jakby się postarać, to gentocfile można by odpalać jeszcze przed
wrzuceniem pakietów na FTP --- pod warunkiem, że wcześniej wszystkie
"siedziałby" razem z innymi w jakimś innym katalogu. Ale to by chyba nie
wiele dało --- i tak wszystkie pakiety na FTP + tocfile jednocześnie się
nie pojawią, więc będzie pewien czas w którym tocfile i RPMy nie będą
się zgadzać.  Probonowałbym jeszcze kasowanie (chowanie) starego tocfile
przed dograniem nowych pakietów i stworzeniem nowego tocfile. Wtedy
tocfile byłby zawsze aktualny (jeśli by był). Nieaktualny tocfile
jest w końcu i tak bezużyteczny.
Niestety nie wiem, jak ten system działałby na mirrorach.

Pozdrowienia,
	Jacek