KDE sie wali?

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 10:27:24 CEST

> Pytania:
>
> 1. Czy kdebase-static jest potrzebne? (gdzie indziej nie mam
>    i też działa)
nie jest potrzebne (to biblioteki statyczne dla developerow)

> 2. Masz kde-i18n-Polish -- ja też chcę! :) Czemu tego nie ma
>    na FTP? Jakieś kłopoty z kompilacją? Bo skoro to masz, to
>    chyba działa?
jest, dziala, aktualnei kompiluje sie bez problemu, wchodzi poprawnie na
dowolna wersje kde >= 2.0 ale nie zostalo puszczone na buildery - czemu?
nie wiem...

> 3. kdebase-screensavers i kdesupport-mimelib-* są ważne bardzo?
screensavers - to pakiet z wygaszaczami ekranow (niegdys bylo to w
kdebase, ale rozdzielilem to bo nie zawsze jest mi to potrzebne, a zajmuje
troche miejsca)

kdesupport <= szczerze przyznam, ze nie wiem do czego to sluzy ;)

> [root w prot /root]# rpm -q kernel glibc
> kernel-2.2.18-15
         ^^^^^^^^^
z tym kernelem mialem klopoty - jakies bledy z niemoznoscia wykorzystania
mmap na /dev/zero
> glibc-2.2.2-2
>
> Jak widać -- glibc ten sam, tylko kernel nowszy... Ale na innej
> maszynie działa z 2.2.19 (nie dystrybucyjny). glibc AFAIR wszędzie
> ten sam.
sprobuj zmienic glibc-a na 2.2-8, gdy moj programik wysypywal sie na
serverze (glibc-2.2.2-2) to u mnie (na 2.2-8) dzialal poprawnie...
szczerze przyznam, ze jestem bardzo ciekaw rezultatow, bo nie mam zbytnio
czasu na sprawdzanie co sie posypalo na serverze, ale poki jest to kwestia
tylko kilku programow (a aplikacje krytyczne dzialaja) to wole niczego nie
ruszac...

pozdroofka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'