2.4.2 i RAID [off-topic]

Hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 21:09:46 CEST

Hej!

> No właśnie znajomemu taka płyta zupełnie się rozsypała...
To dołożę i swoje trzy grosze: u mnie pod windą na abit kt7 raid-0 na 2
dyskach fujitsu 20Gb chodzi wolniej niż pojedynczy dysk...

Ale tak bardziej w temacie: dysk seagate podłączony do kontrolera udma66 na
tymże abicie pod linuxem testowany hdparmem wykazał transfer rzędu 20 MB/s.
Przełożony na starszy komputerek P166 MMX z kontrolerem udma-66 na karcie
PCI (winfast na CMD 648) działa już z prędkością max 10 MB/s, czyli 3-4 MB/s
więcej niż na zwykłym udma33. Nie chce mi się wierzyć, żeby ten CMD był aż
tak cianki, ale poustawiałem hdparmem już chyba wszystko co się dało, bez
rezultatu :-( Może ktoś ma pomysł, co z tym zrobić?

Pozdrawiam
Hocus