Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 22:04:56 CEST

On Tue, 3 Apr 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie nie proponuję. Proponuję żeby Makefile sizdzący w katalogu głównym ze
> źródłami instalatora ściągnął/zaktualizował odpowiednie zasoby i
> przebudował je z --with BOOT. Dalej tenże sam Makefile z tych
> wyprodukowanych spec pakietów typu BOOT za pomocą rpm2cpio wyłyuska sobie
> co bedzie potrzebował do drzewka w którym bedzie kompletował całosć
> zasobów instalatora. Czujesz teraz lepiej o co mi chodzi ?
to akurat jest kiepski pomysł, i lepiej żeby robić to raz na jakiś czas
z palca. Powód: bootdiski muszą być budowane z roota (z tych samych
powodów co dev)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...