Profile sprzętowe

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 22:20:45 CEST

On Mon, 2 Apr 2001, Michal Moskal wrote:

> To by go chyba w initrd trzeba było odpalić, chyba, że nie root?

Jak w initrd, to można sobie "sprofilować" przez LILO.
Tak BTW, czy mogę sobie appendnąć w LILO co mi się podoba ?
Bo mam taki pomysł, żeby można było zrobic takie coś

[...]
	label=domeq
	append="prof=komp_domowy"
[...]

i jak sie wybierze z LILO "domeq" to actprof nie będzie detektował
tylko załaduje profil "komp_domowy". Można to rozszerzyć, i np.
jak się poda przy starcie prof=ask to actprof będzie zawsze pytał.

W sumie to proste do dodania, actprof zczyta /proc/cmdline
i odpowienio zareaguje.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.