Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 4 Kwi 2001, 10:56:44 CEST

On Tue, Apr 03, 2001 at 09:38:06PM +0200, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:

> chyba zglupieliscie ;-)) juz mnie kiedys tak to lilo zalatwilo..
> nie moj dysk i --root w rpm, a potem jeszcze cos mialem, bo
> mialem jakies niepoprawnie politycznie nazwy kerneli. boot-sektor
> ma byc swiety, osobny moze byc komunikat, zeby odpalic lilo. nie
> mowie juz o tym, ze niektorzy czasem uzywaja loadlina, bo np.
> maja rozgrzebane inne systemy... nigdy!

Do tego ma być rc-boot. Między innymi można je sobie wyłączyć.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-