Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 4 Kwi 2001, 11:00:21 CEST

On Tue, Apr 03, 2001 at 10:21:17PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> W gruncie rzeczy Michałowi chodzi o to samo co Tobie oraz mnie -
> zrobić porządek z robieniem bootdisku, tak żeby nie trzeba
> było wykonywać różnych czarów, które dotąd znane były tylko Sebastianowi,
> i żeby można było budować bootdisk z automata.
>
> Tylko on chce robić potrzebne pakiety za pomocą podpakietów BOOT,
> ty chcesz to robić na bcondach. Naprawdę macie się o co kłócić ;)

Chodzi o to, że ja chcę, żeby a) te 3 czy 4 rpmy były budowane
na builderach (żeby sobie mógł je ściągnać w wersji i386 i wrzucić
na bootdisk) b) żeby je można normalnie instalować
a Tomek chce, żeby były buildowane w momencie robienia bootdisku
i w ogóle nie instalowane.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-