xfig-i18n.patch

Czw, 5 Kwi 2001, 22:14:38 CEST

On/Dnia Thu, Apr 05, 2001 at 09:47:50PM +0200, Paweł Sakowski wrote/napisał(a)

> Nieprawda. Ostatni wpis sie liczy, a LC_ALL po prostu ustawia wszystkie
> locale jednoczesnie (troche inaczej, niz w srodowisku).
Skoro to jest nieprawda to wyjaśnij mi to:
[misiek w arm misiek]$ locale
LANG=pl_PL
LC_CTYPE="pl_PL"
LC_NUMERIC=pl_PL
LC_TIME="pl_PL"
LC_COLLATE="pl_PL"
LC_MONETARY="pl_PL"
LC_MESSAGES="pl_PL"
LC_PAPER="pl_PL"
LC_NAME="pl_PL"
LC_ADDRESS="pl_PL"
LC_TELEPHONE="pl_PL"
LC_MEASUREMENT="pl_PL"
LC_IDENTIFICATION="pl_PL"
LC_ALL=
[misiek w arm misiek]$ export LC_ALL=C
[misiek w arm misiek]$ locale
LANG=pl_PL
LC_CTYPE="C"
LC_NUMERIC="C"
LC_TIME="C"
LC_COLLATE="C"
LC_MONETARY="C"
LC_MESSAGES="C"
LC_PAPER="C"
LC_NAME="C"
LC_ADDRESS="C"
LC_TELEPHONE="C"
LC_MEASUREMENT="C"
LC_IDENTIFICATION="C"
LC_ALL=C
[misiek w arm misiek]$ export LC_NUMERIC=pl_PL
[misiek w arm misiek]$ locale
LANG=pl_PL
LC_CTYPE="C"
LC_NUMERIC="C"
^^^^^^^^^^^^^^
LC_TIME="C"
LC_COLLATE="C"
LC_MONETARY="C"
LC_MESSAGES="C"
LC_PAPER="C"
LC_NAME="C"
LC_ADDRESS="C"
LC_TELEPHONE="C"
LC_MEASUREMENT="C"
LC_IDENTIFICATION="C"
LC_ALL=C
[misiek w arm misiek]$

Jakoś nie widzę, żeby ,,ostatni wpis się liczył''.

> A moze z innej strony: czy jest jakakolwiek potrzeba odpalania
> XtSetLanguageProc? Bez tego wszystko zdaje sie dzialac bez zarzutu.
Nie wiem w każdym razie można zdefiniować własne zachowanie XtSetLanguageProc.
Opisane jest to w manie (btw. nie wiem dlaczego w naszych pakietach
tych manów nie ma skoro są w CVSie XFree86, a i pewnie w 4.0.3 też są).

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]