blokada anon cvs na cvs.pld.org.pl

Pią, 6 Kwi 2001, 12:38:55 CEST

Ktoś notorycznie od kilku dni blokuje nam cvs-a zaciągając SOURCES co
przy rozmiarach tego modułu i mam leak w cvs serwerze powoduje że przy
serwowaniu takiej ilosci zasobów cała pamieć jest alokowana i całość sobie
staje.
Nie mam w tej chwili czasu sprawdzać kto to robi (byćmoże nawet ktoś kto
ma prawa zapisu) ale na pierwszy rzut oka wyglądało mi to jakby ktoś
ciągnął po cvs w cvs.pld.org.pl. Tak czy inaczej od anon dostępu jest
od tej pory jest wyłącznie anoncvs.pld.org.pl.

Druga sprawa, że wyciek cvs jest nadal wyciekiem i błąd ten i tak
wymaga usuniuęcia.