następna porcja bezpańskich katalogów (głównie fonty)

Sob, 7 Kwi 2001, 01:03:04 CEST

On Sat, 7 Apr 2001, Jakub Bogusz wrote:
[..]
> A... w takim razie jeszcze co z dokumentacją do php (duuuużo plików .html)
> w /home/httpd/html/docs/php4-doc/ oraz do mod_ssl (mniej plików .html
> i .wml) w /home/httpd/html/docs/ssl-doc/ ? Też do przeniesienia do %doc?

To są te rozterki jakie juz kiedyś były.
Poprostu trzeba próbować to jakos integrować. Raczje wpadać to powinno
jednak do %doc. Swoją drogą nie wiem czy nie mozanby udostępnić
/usr/share/doc jako jakiś alias w konfiguracji httpd ale wtedy musiałoby
być to domyślnie ograniczone do serwowanai tylko raczej na localhost.
Po dodaniu używania np. apache-mod_gunzip możaby wprost serwować te pliki.

> Jeszcze jest dokumentacja Apache w /home/httpd/manual, ale to można
> uznać za szczególny przypadek (zwłaszcza, że kiepsko ją się ogląda
> nie-po-http: ze względu na MultiViews) i nie ruszać.
>
> Z katalogów o jeszcze nieustalonej przynależności do pakietów zostały:
>
> /usr/share/fonts/latin2 - to do FHS czy XFree86-coś? do żadnego
> 	z pakietów XFree86-latin2-{75,100}dpi-fonts nie pasuje, bo można
> 	mieć oba pakiety niezależnie
>
> /usr/lib/pkgconfig - FHS? glib?

Raczje do samego pkgconfig. Możnaby sie zatanowić nad tym czy pakiety
devel udostępniajace pliki w %{aclocaldir} i %{pkgconfigdir} nie powinny
mieć w Requires automake czy pkgconfig.

> Jest u mnie jeszcze coś takiego bez przynależności:
> /usr/X11R6/share/gnome/

gnome-libs

> /usr/X11R6/share/gnome/wm-properties/

gnome-core

> Niby nazwa sugeruje gnome, ale tu trafiają pliki z windowmanagerów,
> które jak najbardziej można mieć bez gnome.

IMHO /usr/X11R6/share/gnome/wm-properties/ powinien raczje zniknąć i
powinien sie pojawić na to miejsce /usr/X11R6/share/wm-properties/. Wtedy
ten katalog mógłby należeć do XFree-libs.