qboosh: SPECS rpm.spec SOURCES rpm.macros

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 7 Kwi 2001, 19:00:55 CEST

On Sat, Apr 07, 2001 at 01:21:26AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tu są pewne małe jaja. Otóż teraz rpm nie buduje się w otoczeniu nowego
> gettexta. jeszcze nie miałem czasu zbadać dogłebnie czy należy tu szyukać
> jakiegoś obejścia na poziomie źródeł cz yteż speca do rpm-a czy też jest
> to mozę jakaś większa przypadłość gettexta, a konkretnie zasobów
> wstrzeliwanych pzrez gettextize.

Tu wystarczy (do zbudowania, działania jeszcze nie testowałem) dodać do
speca wywołanie gettextize.

Za to budowanie nowego (6.0z) vima kończy się tak:

msgfmt -o zh_TW.mo zh_TW.po
zh_TW.po:874: invalid control sequence
zh_TW.po:1079: invalid multibyte sequence
zh_TW.po:3009: invalid control sequence
zh_TW.po:3022: invalid control sequence
zh_TW.po:4507: invalid control sequence
zh_TW.po:4884: end-of-line within string
found 6 fatal errors
make[2]: *** [zh_TW.mo] Error 1
make[2]: Leaving directory `/home/comp/rpm/BUILD/vim60z/src/po'
make[1]: *** [languages] Error 2
make[1]: Leaving directory `/home/comp/rpm/BUILD/vim60z/src'
make: *** [install] Error 2
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.28500 (%install)

(ze starym gettextem tego nie sprawdzałem)

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/