Prawa do /boot i kernel-BOOT

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 8 Kwi 2001, 20:25:01 CEST

"Michal Margula" <alchemyx w uznam.top.pl> writes:

> a co z /dev bootkietki? też bez roota to można jakoś?

Można
genext2fs.spec
tylko on wszystkim devom daje właściciela root, co na potrzeby
bootkietki wystarczy.

Moje zmiany są już w module bootdisk. Możesz popróbować budowania:
ale ostrzegam że jest trochę zależności i trzeba sobie
dobudować/doinstalować parę pakietów
Wszelkie znane zależności masz w bootdisk.spec.
Budowanie:
make prep
make

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)