Kompilacja kernela -- przedziwny błąd

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Wto, 10 Kwi 2001, 23:14:46 CEST

Kernel kompiluje się bez najmniejszego bólu, ale nie chce się
rozpakować. Tzn. po 'Loading...' nie ma już 'Uncompressing...', tylko
reset maszyny! :(((

Nie jest to problem źródeł, bo testowane było na kernelach od 2.2.16
do 2.2.19 a także na 2.4.3. Nie jest to także błąd w konfiguracji
kernela do kompilacji, bo kernel dokładnie z takim samym konfigiem,
kompilowany na innych maszynach, wstaje zupełnie normalnie.

I nie jest to kwestia jakiejś felernej łatki do jądra, bo ten sam
efekt występuje zarówno w przypadku kompilowania kernela ze źródeł
,,dystrybucyjnych'' jak i czystych, bez żadnych łat.

Na mój gust coś jest nie tak albo z kompilacją, albo
z kompresją/dekompresją bzImage. Ale co?!?

Poniżej lista pakietów, które wydawało mi się, że mogą mieć wpływ na
to. Ale ze starszymi wersjami większości z nich występował ten sam
problem (zrobiłem apgrejd, bo myślałem, że coś jest nie tak).

[midas w lab midas]$ rpm -q gcc glibc cpp make gzip zlib bin86
gcc-2.95.3-27
glibc-2.2.2-3
cpp-2.95.3-27
make-3.79.1-7
gzip-1.3-7
zlib-1.1.3-23
bin86-0.15.5-1

Pomóżcie, bo ja już głupi jestem. :/

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |