Nadgorliwy find-requires

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Śro, 11 Kwi 2001, 18:20:38 CEST

NotDashEscaped: You need GnuPG to verify this message

> Tu wystarczy dopisać do speca XFree86-driver-nvidia:
> %define _noautoreqdep libGL.so.1

I to samo we wszystkich pakietach, w których trafi się na
"przetasowania"?

> Ja bym nie jednak likwidował find-requires...

Oj, od tego to ja jestem jak najbardziej daleki :). Ale prosiłbym o
wytłumaczenie, dlaczego, dajmy na to, pakiet rpm wymaga librpmio.so.0 i
rpm? Przecież sam to udostępnia; co więcej: rpm wie o tym już w trakcie
budowy. Nie możnaby po prostu w przypadku powtórek pomiędzy Provides a
Requires wycinać wpisy z tego drugiego?

|   Never trust a man who can count   :            Paweł Sakowski    |
|      up to 1023 on his fingers      :   <pawel w sakowski.eu.org>    |
Comment: For info see http://www.gn