Nadgorliwy find-requires

Śro, 11 Kwi 2001, 19:01:44 CEST

On/Dnia Wed, Apr 11, 2001 at 05:48:38PM +0200, Jacek Konieczny wrote/napisał(a)

> Dokładnie. Sczególnie zły jest argument, że w wuchu to nie potrzebne bo
> RPM zawsze będzie podstawowym narzędziem.
Mi chodzi o to, żeby w zależności nie wpadały _nazwy_ pakietów do których
należy libxyz. Po co to teraz? Z tym są jedynie problemy (takowy problem był
z netscape o ile miało się pakiet compat-libstdc++, kiedy w pld jest libstdc++-compat it).
M.in. właśnie przez to są różne kombinacje via _noautoreqdep, provides/requires
OpenGL itp... Ale w sumie się nie upieram.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]