perl 5.6.1

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Pon, 16 Kwi 2001, 16:33:21 CEST

[poniedziałek, 16 kwiecień 2001], GoTaR napisał(a):

> Przy instalacji:
> blablabla:
> perl conflicts with perl-base
>
> $ rpm -qa | grep perl
> perl-lib-5.6.1-4
>
> No więc dajemy z --nodeps i...
>
> $ rpm -V perl-minimal
> Unsatisfied dependencies for perl-minimal-5.6.1-4: perl, perl

Cos Ci sie pozajączkowało:
[baggins w sith i686]$ rpm -qp --requires perl-minimal-5.6.1-4.i686.rpm
rpmlib(VersionedDependencies) <= 3.0.3-1
perl-lib = 5.6.1
rpmlib(PayloadFilesHavePrefix) <= 4.0-1
libc.so.6(GLIBC_2.0)
libc.so.6(GLIBC_2.1)
libc.so.6(GLIBC_2.2)
libdl.so.2(GLIBC_2.0)
libdl.so.2(GLIBC_2.1)
libm.so.6(GLIBC_2.0)
libc.so.6
libcrypt.so.1
libdl.so.2
libm.so.6
libnsl.so.1
libperl.so.5.6.1
libutil.so.1
glibc
rpmlib(CompressedFileNames) <= 3.0.4-1
rpmlib(PayloadIsBzip2) <= 3.0.5-1

Ja tu nigdzie perl nie widze...

> BTW jakie są kryteria dodawania do tego pakietu? Przykładowo w takim
> /usr/lib/perl5/VERSION/ARCH/auto/POSIX w mandrake z plików *.al jest
> tylko tmpfile.

Liste plików skopiwałem z debiana, popróbuj może coś jeszcze da się
wywalić.

Janek