errors rotating logs

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Czw, 12 Kwi 2001, 07:26:11 CEST

[Wednesday, 11 April 2001], Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> On/Dnia Wed, Apr 11, 2001 at 07:19:14AM +0200, Jaroslaw Dziubek wrote/napisał(a)
> Aktualnie nie można. Chyba, że przerobisz logrotate tak by ignorował
> pliki .rpmnew, .rpmsave
te pliki to ja sobie moge przejrzec i skasowac. A jak mi sie nadpisze
na istniejacy to tylko backup pomoze (a czlowiek nie zawsze pamieta o
tym, zeby po upgradzie np squida sprawdzic skrypt logrotate).

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.