Kompilacja kernela -- przedziwny błąd

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Czw, 12 Kwi 2001, 14:48:59 CEST

Dnia 12 kwi 2001 o godz. 01:31:40 +0200,
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> napisal(a):
> On Wed, 11 Apr 2001, Michal 'Orr' Daszkowski wrote:
> [..]

> Ano zerknij waść jeszcze raz na ftp czy rzeczywiście nie ma egcs-a :)

Wiem, że jest. Chodziło mi o to, że nie ma w podstawowym zestawie
pakietów i potem także nic go nie wymagało, więc go nie
zainstalowałem.

> egcs zawiera kgcc. Makefile z kernela o ile znajdzie cos takeigo to
> preferuje to przy kompilacji (chyba że sam podasz że ma być inaczej).

Po zainstalowaniu egcs skompilowałem kernel jeszcze raz. To samo. :(

Co ciekawe -- dotyczy (chyba) architektury i486. Kernel kompilowany
dla maszyny z Celeronem (i686) wstaje bez problemu.

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |