Nadgorliwy find-requires

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 12 Kwi 2001, 22:49:19 CEST

On Thu, Apr 12, 2001 at 01:42:38AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tu jest mały hak. Otóż zastanowić by się wypadało czy sytuacja kiedy różne
> pakiety udostępniają różne mutacje tej samej biblioteki jest
> normalna. Otóż odpowiedź jeżeli sie nad tym zastanowić głebiej jest taka,
> że jest to sytuacja conajmniej chora. Całe szczęście że nvidia szykuje się
> do upublicznienai kompletnie źródeł swojego drivera włacznei z
> modydikacjiami do libGL. Po tym w zasadzie kwestia przestanie istnieć w
> sposób zupełnie naturalny.

Jest jeszcze Mesa.
GL z XFree86 nie działa bez glx po stronie serwera.

BTW: w pakiecie XFree86 jest używana (do libGLU) Mesa 3.4, a w pakiecie
Mesa jest już 3.4.1 - pewnie można ją upgradnąć w XFree. (Ja tego nie
zrobię, bo nie mam jak przetestować)

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/