pam_mail, ustawianie $MAIL

Pią, 13 Kwi 2001, 02:39:00 CEST

On Thu, 12 Apr 2001 martii w obgyn.edu.pl wrote:

> ja jestem za bo ostatnio też musiałem grzebć w paru miejscach aby
> zmusić pam_mail do raportowania o poczcie ( mam maildir)

Był taki pomysł żeby zrobić to inaczej żeby pam_mail o ile znajdzie juz w
środowisku zmienną $MAIL to zeby jej uzywało. Wtedy trzebaby tylko zadbac
o to żeby pam_env było zawsze uzywane przed pam_mail.
Wtedy wszelkiego rodzaju przestawienia maidir <-> mailbox sprowadzałyby
się do grzebnięcia w /ets/security/pam_env.conf.
Po przeróbcie jeszcze procmaial na używanie PAM w zasadzie chyba byłby
komplet.