perl: planowane zmiany

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Sob, 14 Kwi 2001, 00:00:58 CEST

[piątek, 13 kwiecień 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> [...]
> także inne rzeczy. Sami autorzy perla dają wyraźnie do zrozumienia że
> watki w prrlu 5.6 są walnięte. W tej sytuacji w dystrybucjach zamiast
> korzystać z perla korzysta ię z embeded perla (eperl). Trochę to dziwne bo
> w zasadzie perl wątkowy w obecnej wersji stabilnej jest poprostu
> bezużyteczny i logicznymn jest raczej wyłączenie wątkół niż dodawanie
> kolejnego perla :)
> Skoro juz jest robione przejście na perla bezwątkowego to i przy okazji
> zostanie podbita za jednym zamachem wersja do 5.6.1 czyli poprawiona nieco

W zwiazku z tym osoby niezainteresowane uprasza sie o niedotykanie perla.

> [...]
> tych pakietów z modułami które w istocie nie zawieraja zasobół arch czy
> też perl{-thtead} zależnych. Po co to ? ano po to żeby zanim trzeba bedzie
> wykonać przebudoewanie pakietów z modułami które tego będą w istocie
> wymagać zmniejszyć ta grupę pakietów do niezbędnego minimum. To jest
> niejako podwójna inwestycja gdyż po pierwsze za kawałek pozwoli nam to
> skrócić czas stanu nieustalonego potrzebnego na przejście na perla
> bezwątkowego, a po drugie gdyby w przyszłości zamarzyło się przejście na
> kolejna wersję czy też pojawiłby sie perl z poprawnie działjącymi wątkami

Forget it. :(
Nawet te pakiety które nie są zależne od architektury pchają się do
katalogu /usr/lib/perl/WERSJA_PERLA. Ja tego poprawiać nie będę.
Nie chce mi się.

Janek