pam_mail, ustawianie $MAIL

Sob, 14 Kwi 2001, 02:28:08 CEST

On Sat, 14 Apr 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Problem jest tego rodzaju, że pam_mail robi wielkie oczy na widok:
> MAIL           DEFAULT=${HOME}/Mail/Mailbox
> MAIL           DEFAULT=~/Mail/Mailbox
> W pierwszym przypadku $MAIL jest równe '/Mail/Mailbox', w drugim
> '~/Mail/Mailbox' (w wartości zmiennej jest tylda).

Nie czuję dokładnie gdzie powinno nasąpić uderzenie. Czy w pam_env żeby
rozwijał zmienne z pliku konfiguracyjnego czy w pam_mail. Wydaje mi się że
takimi rzeczami powinien się jednak zajać pam_env i w razie czego tutaj
powinna nasapić jakaś korekta.

Przy okazji. Nie mam szczegółowego rozeznania w tym w jaki sposób
rozróżnia się w MAIL inbox jest w postaci maildir czy mailbox czy dobrze
mi się wydaje że powinien o tym decydować "/" na końcu .. (??).