pam_mail, ustawianie $MAIL

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 14 Kwi 2001, 14:42:04 CEST

On Sat, 14 Apr 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]

> Przy okazji. Nie mam szczegółowego rozeznania w tym w jaki sposób
> rozróżnia się w MAIL inbox jest w postaci maildir czy mailbox czy dobrze
> mi się wydaje że powinien o tym decydować "/" na końcu .. (??).

Tak, dobrze Ci sie Tomku wydaje!.

M.

PS. Czy z wpisu w /etc/security/pam_env mozna zrobic tak, by stosowaly
sie do niego MTA dostarczajac poczte we wskazane tam miejsce?

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-