perl 5.6.1

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Pon, 16 Kwi 2001, 00:46:39 CEST

Przy okazji upgrade do 5.6.1 zrobiłem w końcu jaki-taki porządek z perlem.
Sam perl został podzielony na kilka pakietów:
- perl (wszystko co trzeba do działania)
- lib (tylko libperl.so.*.*.*)
- lib-devel (tylko libperl.so)
- doc (many i źródła do nich)
dodałem też pakiet perl-minimal - minimalna wersja perla, nie testowałem
tego, ale akurat tu nie ma problemu z poprawianiem ;)

Zmieniłem troche strukture katalogów:
- rzeczy niezależne od wersji perla/niebinarne lecą do
  %{libdir}/perl5/site_perl (bez wersji)
- rzeczy zależne do %{libdir}/perl5/site_perl/ARCH/VERSION
dzięki temu przy następnej zmianie wersji nie trzeba będzie przebudowywać
500 pakietów tylko 90.

Co prawda site_perl można by teoretycznie przerzucić do /usr/share -
jak jest w debianie, ale IMNSHO to nie jest dobry pomysł. Akurat perl
to jest taka bestia którą lepiej trzymać w jednym miejscu.

Cały ten stuff lada dzień pojawi się w /test

Janek