iproute2: kto chce potestować 'ip' zlinkowane z uClibc?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 16 Kwi 2001, 01:08:31 CEST

Cześć,

Zlinkowałem statycznie program ip z uClibc (takie małe libc)

Wystawiłem statyczną binarkę dla i586:
# wget -nd -nh team.pld.org.pl/~klakier/ip

Samemu też można zbudować, jest to pakiet
iproute2-BOOT (--define "BOOT 1" iproute2.spec), ale najpierw trzeba mieć
linux-devel-BOOT (linux-BOOT.spec) oraz
uClibc-devel-BOOT (--define "BOOT 1" uClibc.spec)

Jakby ktoś mądry zechciał spojrzeć na moją partyzancką łatę
iproute2-uClibc.patch (generalnie był problem z asm/types.h i
asm/byteorder.h - jakieś nagłówki glibców włączają je
automatycznie, te same nagłówki uClibc - niekoniecznie). Nie bardzo
wiem komu meldować problemy - autorowi iproute2, ludziom od uClibc czy
od glibców?

Dla porównania, wyniki linkowania - rozmiary programów
(program dyn-glibc stat-glibc stat-uClibc):
ip      105K 455K 114K
ash      63K 261K 110K
busybox 137K  ?   240K

Acha, po co mi to? Na bootkietkę :)

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)