readline (by³o: pam_mail, ustawianie $MAIL)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Wto, 17 Kwi 2001, 19:29:40 CEST

On Sun, 15 Apr 2001, GoTaR wrote:

> A propos readline 4.1:

[..]
> [...]
> "\e\e[D": backward-word
> "\e\e[C": forward-word
> "\e[1~": beginning-of-line
> "\e[4~": end-of-line
> "\e[5~": previous-history
> "\e[6~": end-of-history
> "\e[3~": delete-char
> "\e[2~": quoted-insert
> "\e[A": history-search-backward
> "\e[B": history-search-forward

> W przypadku readline 4.2 (zlinkowanego do *.4.1, ¿eby bash 2.04 chodzi³)
> - nie zachodzi; po jakimkolwiek ruszeniu kursora nie da siê 'zej¶' do
> pustej commandline. Zlinkowany statycznie bash-2.05 zachowuje siê jak

Masz niepoprawne /etc/inputrc. Chodzi o to, ¿e jakie¶ dwa lata temu tak to
zmodyfikowa³em ¿eby w inpuutrc nie trzeba by³o podawaæ hardcoded sekwencji
terminalowych i ¿eby znacznie wuiêcej taowych by³o wypa³nianych na
podstawie terminfo. Mówi±c inaczje: je¿eli wytniesz wszystko poni¿ej "set
output-meta on" i doprowadzisz do postaci taka jaka jest dystrybuowana z
readline to wszystko powinno wróciæ do normy.

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl