tmpwatch i /home/users

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 18 Kwi 2001, 22:16:20 CEST

> BOFH się jeden znalazł;)

pawel, o ile wiem, ma na maszynce 500000 luserow, dlatego mow ciszej.

> Nadal nie rozumiem, skąd w ogóle jest idea ~/tmp. Ja bym globalnie
> zostawił TMPDIR=/tmp, jak user zmieni - jego sprawa, żeby nie
> przekroczyć quoty.

spoko, do ksiazek, bracie, a potem idea ~/tmp stanie sie jasna.
hint: glownie 'security reasons'.

> No dobra, a teraz powiedzmy, że taki user ma netscape'a. I co, będziesz
> też przeglądał jego pliki cache czy jak tam one się wabią, bo NN sypie
> się, że aż miło, zostawiając przy tym tonę śmiecia!? To programy trzeba
> poprawiać, a nie zajmować się sprzątaniem po nich...

jesli masz ~100000 luserow, to oni raczej nie uzywaja nestcape.
i jesli jest ich tylu, to raczej kilku(set) nie posprzata.
siefca ma problem skali, trzeba to uwzglednic w rozumowaniu.

--s+