samba

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 20 Kwi 2001, 00:47:49 CEST

On Fri, 20 Apr 2001, Blues wrote:
> Jest trochę programów, które nie chcą chodzić z nią poprawnie i to jest
> problem. Dotyczy to chyba wszystkich programów korzystających z
> smbclient'a (LinNeighborhood'a sprawdzałem + kilka innych programików
> spoza dystrybucji).
> Właśnie sprawdzam czy wystarczy przekompilowanie w otoczeniu nowej samby
> (wątpię...).

I odpowiadam sam sobie :]

Nowa samba inaczej działa z takimi programikami. Trzeba im ręcznie wskazać
master_browsera'a (mam sieć z serverem winsów), bo inaczej nie ma szans na
zobaczenie zawartości sieci.
I co ciekawe nie wystarcza wskazanie server'a winsów (LinNeighborhood ma
taką opcję).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"