samba 2.2.0

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 20 Kwi 2001, 19:18:32 CEST

On Fri, 20 Apr 2001 10:24:53 +0200 (CEST), you wrote:
>Właśnie też zainstalowałem 2.2 w dwuch miejscach i wydaje mi się że można
>już przerzucić sambe z test do podstawowej hierarhii.

A ja mam sambe w dość specyficznej konfiguracji i po testowym przejściu na
2.2.0 oczywiście padła, nie mając czasu na babranie się wziąłem 2.0.8 i
sprawdziłem czy PLD'owe patche ładnie się nakładają po czym szybko
zrobiłem sobie rpm'a na podstawie ostatniego spec'a z 2.0.7 i wszystko gra
:)

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć