samba 2.2.0

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 21 Kwi 2001, 00:37:55 CEST

On Fri, 20 Apr 2001 20:00:32 +0200 (CEST), you wrote:
>Jakieś szczegóły o konfiguracji...?

Np. taki kawałek, który umożliwia dostęp do własnych katalogów domowych z
każdej maszyny w sieci (windy) o ile zalogujemy (nie szyfrowanym hasłem,
wszystkie windy mają odpowiednie poprawki w rejestrach) się na nią własnym
loginem i hasłem i na dodatek katalog ten ma nazwę loginu:
[%U]
        comment = Twoj prywatny katalog z ograniczeniem do 1GB
        path = %H
        valid users = %U
        read only = No
        guest only = No
        guest ok = No

Nie miałem czasu na sprawdzanie o co dokładnie chodzi pod 2.2.0 ale
wyglądało na to że nie rozwija %U bo pojawiał się udostępniany katalog
"%U" zamiast loginu.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć