hwprofiles w rc.sysinit

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 21 Kwi 2001, 08:22:34 CEST

On Tue, Apr 17, 2001 at 08:30:16PM +0200, Jarek Woloszyn wrote:

> Proponuje zmieniac profile po zamontowaniu /dev przy devfs. Bez tego
> nie chcial mi zrobic remountu.

Tak naprawde problem kiedy robic zmiane profili, nie zosal jeszcze do
konca rozwiazany. Probowalem dwa razy podjac temat, ale jakos to
wszystko przycichlo. Prawdopodobnie nikt tego nie uzywa poza kilkoma
osobami, u ktorych to dziala i ktore maja resze w d.....
Wg. mnie trzeba calokwicie zmienic kolejnosc wykonywania zadan w
rc.sysinit. Powod:

1. Zmiana profile musi nastepowac dopiero po sprawdzeniu fsck rootfs,
bo moga dziac sie cuda przy niezamknietym systemie.

2. musi byc wykonana przed isapnp (moze ktos chce to profilowac ?)

Jakis czas temu pojawily sie ni liscie moje propozycje, ale jakos
przeszly bez echa.

Jak znajde troche czasu w tygodniu to skonstruuje nowy rc.sysinit
i wtedy poddam dyskusji, moze bedzie bardziej ozywiona.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'