Prośba o pakiet kernel-docs

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Sob, 21 Kwi 2001, 09:49:34 CEST

On Sat, 21 Apr 2001, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Zrób to sam. W tym wypadku nie mam nic przeciwko choć kto wie czy nie
> lepiej byłoby to dołaczyć do kernel-headers jako %doc (który za kawałek
> zostanie przemianowany na kernel-devel). Jeżeli nie masz praw zapisu w
> repozytorium to zajrzyj na http://www.pld.org.pl/devel/join/ .

Mam, ale nie miałem śmiałości grzebać w pakietach kernelowych bez
uprzedniego pozwolenia :)
Tylko, że wsadzanie dokumentacji do kernela, która może być przydatna na
każdym serwerze, również "produkcyjnym", do pakietu devel, którego ponoć
ma się nie instalować na "produkcyjnym" do odstępstwo od reguły.
Może jednak pakiet kernel-doc? (Tak jak XFree86-doc)

--

Roman Werpachowski