polityczno-techniczny problem z %doc

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 21 Kwi 2001, 12:54:31 CEST

On Sat, Apr 21, 2001 at 07:19:59AM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Dlatego umieściłbym NEWS w base. W końcu programista też instaluje
> pakiet base. Jeśli ChangeLog to jest taki na setki kilobajtów,
> opisujący każdą zmianę w każdym pliku, to go do -devel - skrócony
> NEWS jest dla użytkowników, pełny ChangeLog jest dla programistów.
A programista według ciebie to ten, który zna się na programowaniu, czy
ten który instalował dany pakiet, by pisać oprogramowanie oparte o
niego? Bo ta argumentacja pasuje tylko do drugiego przypadku.
Na wielu maszynach nie instaluję *-devel w ogóle, a czasem i tam
chciałbym móc sprawdzić co dokładnie w jakimś pakiecie się zmieniło.
I nie interesuje mnie, że przeciętnego uzytkownika g. to obchodzi.
W końcu ten plik ma w najgorszym przypadku kilkadziesiąt kB i to przed
kompresją.

Pozdrowienia,
        Jacek