devfsd+alsa+cdromy

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Sob, 21 Kwi 2001, 02:53:29 CEST

[czwartek, 19 kwiecień 2001], Andrzej Dereszowski napisał(a):

> alias /dev/ide/host*/bus*/target*/lun*/cd* ide-cd
>
> Głupawo to trochę wygląda, ale inaczej mi się nie udało.

Tez tak w koncu zrobilem. Tyle ze w devfsd.conf dalem symlinki hd* do tych
cd. I tak modules.conf jest ladniejsze, a fstab bez zmian.

Ciekawi mnie tylko czy to /dev/cdroms ma sie rzeczywiscie zachowywac
tak jak teraz. Bo IMHO jest to dosc glupie zachowanie.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( the GNU generation )
 ( HomePage   http://www.yossa.ko.pl   ) (  ICQ UIN: 1922941  )