Bledy...

Nie, 22 Kwi 2001, 03:26:40 CEST

On Sat, 21 Apr 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
[..]
> A teraz beczka miodu: kernel 2.2.19 z cvs kompiluje sie ladnie i stabilnie
> dziala.

Jest jeszcze jakiś drobny byk w konfiguracji dla BOOT i przez to nie ma
pakietów do i386.

tak bajdełejem. Pracuje ktoś nad jakimiś kolejnymi dodatkami do kernela ?
Mi po palcahc chodzi od kilku dni wsparcie do gfs, a i mam hrapkę na ex3,
a takze snap shot fs co jest w zasadzie nieodzowne przy
backupach systemu z dużum ruchem które muszą być robione
bez wstrzymywania pracy całosci (www.snapfs.org).