Bledy...

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Nie, 22 Kwi 2001, 13:20:18 CEST

On Sun, 22 Apr 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jest jeszcze jakiś drobny byk w konfiguracji dla BOOT i przez to nie ma
> pakietów do i386.
>
> tak bajdełejem. Pracuje ktoś nad jakimiś kolejnymi dodatkami do kernela ?
> Mi po palcahc chodzi od kilku dni wsparcie do gfs, a i mam hrapkę na ex3,
> a takze snap shot fs co jest w zasadzie nieodzowne przy
> backupach systemu z dużum ruchem które muszą być robione
> bez wstrzymywania pracy całosci (www.snapfs.org).

To ostatnie jest interesujace i na prawde warte uwagi. Jakis czas temu sie
tym interesowalem, ale niezbyt mi to wychodzilo. Ale na pewno zwiekszyloby
to "atrakcyjnosc" :))

> kloczek

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl