configure

Igor Truszkowski igor w chaos.w.pl
Pon, 23 Kwi 2001, 20:12:33 CEST

Zabrałem się za budowę pakietu pewnego programu i właśnie piszę speca,
ale stanąłem przed dylematem: nie ma tam typowego skryptu autoconfa,
lecz napisany przez autora configure-interaktywny ;-) Podczas
konfiguracji przed kompilacją trzeba odpowiadać na pytania.
I teraz nie wiem jak to rozwiązać, aby było elegancko. Po prostu
wstawić './configure' do %build i przy budowaniu odpowiedzieć na
tych kilka pytań (ale to zatrzyma proces budowania wielu pakietów
hurtem), czy skonfigurować go pod wymogi dystrybucji, zrobić
patcha a później od razu 'make', czy może jeszcze inaczej?

pozdrawiam.

--
[ Igor Truszkowski  igor (at) chaos (dot) w (dot) pl ]
[ GnuPG Key at  http://zeus.polsl.gliwice.pl/~pol128 ]