configure

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 24 Kwi 2001, 13:29:47 CEST

To, jak sam się domyślasz, jest niedopuszczalne :)

Możesz też wygenerować Makefile z tego configure i dać go jako
Source

A wogóle zajrzyj do tego configure, co on robi, może nic wielkiego i
można zastąpić go paroma komendami w specu które zrobią to samo, albo
wywołaniem make ZMENNA1=... itd
Jeśli odprawia jakieś czary to szkoda czasu i wtedy Patch albo Source

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)